Czyszczenie układów paliwowych

Urządzenie do czyszczenia silnika ES-20 Diesel/Benzyna 

Systemy:

  • Common-Rail i konwencjonalny Diesel
  • Bezpośredni Wtrysk Paliwa (G-DI, FSI, HPI)
  • Konwencjonalny Wtrysk Paliwa (MPFI / TBI / CIS)
  • LPG/CNG – Gaźnik

Cechy charakterystyczne:

  • System podwójnego zbiornika (ES-20)
  • Automatyczna regulacja ciśnienia
  • Możliwość dostosowania do wszystkich marek i modeli samochodów
  • Adapter do czyszczenia kolektora dolotowego (opcja)
  • Dostępny model lokomotywy, który obsługuje 1200 L/H (opcja)
  • Dostępny model przemysłowy, który obsługuje 600 L/H (opcja)
  • Funkcje automatyczne / manualne – Wyświetlacz z procedurami obsługi
  • Wybór kilku języków
  • Możliwość rozbudowy
  • Łatwość w obsłudze
  • Przenośne i lekkie
  • Jakość i solidność

Korzyści:

  • Zmniejszenie emisji spalin o ponad 70%
  • Przywrócenie wydajności silnika
  • Zmniejszenie spalania
  • Czyszczenie system Common-Rail
  • Klimatyzowanie pompy wysokiego ciśnienia
  • Dekarbonizacja komory spalania
  • Dekarbonizacja z kolektora dolotowego i przepustnicy
  • Optymalne spalanie paliwa
  • Lepsza praca zaworów i pierścieni tłokowych
  • Dekarbonizacja katalizatora
  • Ulepszona stabilność biegu jałowego
  • Brak stuków silnika
  • Zapobieganie długotrwałym i kosztownym naprawom