Czyszczenie układów paliwowych
Urządzenie do czyszczenia silnika ES-20 Diesel/Benzyna
Systemy:
- Common-Rail i konwencjonalny Diesel
- Bezpośredni Wtrysk Paliwa (G-DI, FSI, HPI)
- Konwencjonalny Wtrysk Paliwa (MPFI / TBI / CIS)
- LPG/CNG – Gaźnik
Cechy charakterystyczne:
- System podwójnego zbiornika (ES-20)
- Automatyczna regulacja ciśnienia
- Możliwość dostosowania do wszystkich marek i modeli samochodów
- Adapter do czyszczenia kolektora dolotowego (opcja)
- Dostępny model lokomotywy, który obsługuje 1200 L/H (opcja)
- Dostępny model przemysłowy, który obsługuje 600 L/H (opcja)
- Funkcje automatyczne / manualne – Wyświetlacz z procedurami obsługi
- Wybór kilku języków
- Możliwość rozbudowy
- Łatwość w obsłudze
- Przenośne i lekkie
- Jakość i solidność
Korzyści:
- Zmniejszenie emisji spalin o ponad 70%
- Przywrócenie wydajności silnika
- Zmniejszenie spalania
- Czyszczenie system Common-Rail
- Klimatyzowanie pompy wysokiego ciśnienia
- Dekarbonizacja komory spalania
- Dekarbonizacja z kolektora dolotowego i przepustnicy
- Optymalne spalanie paliwa
- Lepsza praca zaworów i pierścieni tłokowych
- Dekarbonizacja katalizatora
- Ulepszona stabilność biegu jałowego
- Brak stuków silnika
- Zapobieganie długotrwałym i kosztownym naprawom